تامر حسني يتألق فى حفل الدومينكان .. الصور الكاملة و هرمون السعادة

تامر حسني فى حفل الدومينكان تامر حسني فى حفل الدومينكان
 
محمود ترك

أحيا المطرب تامر حسني حفلا غنائيا فى بونتاكانا التابعة لجمهورية الدومينكان بمنطقة البحر الكاريبى للامريكتين، وارتدى جميع الحضور ملابس باللون الأبيض، الذين تفاعلوا بشدة مع أغنيات تامر حسني التي بدأها بـ هرمون السعادة

 

 

أغاني تامر حسني
 

ردد الجمهور أغنية هرمون السعادة مع تامر حسني، ثم واصل المطرب الحفل مغنيا مبطلناش إحساس، قسمة ونصيب، كل مرة، يانا يا مفيش، حلو المكان، ارجعلي.

 

كما قدم تامر حسني أغنيات ألبوم عشأنجي ومنها، ليه طله، مابجيش بالطريقه دي ، خدنا مناعة ، أحلى كلام ، زي الأيام دي ، سجل يا تاريخ ،  سواحنا.

 

حفل تامر حسني الدومنيكان
 

حضر تامر  حسني الحفل رفقة شقيقة حسام حسنى، وفى ختام الحفل حرص المغني على شكر لل من ساهم في نجاح الحفل.


 

تامر حسني: حفل بونتاكانا مفاجأة
 

وعقب النجاح الكبير للحفل ذهب تامر حسني إلى حسابه بتطبيق انستجرام ليكتب: حفل بونتكانا بجد مفاجأه كبيرة ليا مكنتش متوقع أن أغانينا واصلة بالشكل الرائع ده ولمعظم الجنسيات في العالم.

 

وأضاف تامر حسني: تقريبا غنيت ساعتين والحمد لله أغنياتي كانت بتتردد كلها وكأني في بلد عربي والحقيقة أنا كنت خايف من الحفله دي بس بس قولت هروح عشان أعرف حقيقي نتيجة المجهوذ الذي بذلته خلال السنين بقا فين من العالم.

 

وقال تامر حسني: بجد فرحت من قلبي شكرا للجماهير إلى سافرت من أماكن كتير في العالم هي بتبقا فرحة شخصية لمجهود سنين وفرحة عامة لكوني فنان مصري عربي حقيقي محبتكم ليا هونت عليا مجهود وتعب وسفر 42 ساعه رايح جاي.

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر