فيديو.. نسرين أمين تدعم مستشفى أهل مصر لعلاج الحروق

نسرين امين نسرين امين
 
محمد على

نشرت الفنانة نسرين أمين عبر حسابها الشخصى على موقع التواصل الاجتماعى «انستجرام» فيديو جديد تظهر من خلاله دعمها لمستشفى أهل مصر لعلاج الحروق بالمجان.

وعلقت نسرين على الفيديو قائلة:«الاعلان بشكل لا يؤذى المشاهد و يحافظ على حقوقه وحقوق ضحايا الحروق الانبوبة لما انفجرت مقدرتش تاخد أمل علياء و ضحكتها زي ما خدت شكلها .. انفجار انابيب البوتجاز من اصعب انواع الحروق و اللي بيقضي على حياة معظم اللي بيتعرضله خلى أمل علياء و ضحكتها موجودين واتبرع ..لوعاوز تساعد علياء وتساعد فى مستشفى أهل مصر لعلاج الحروق بالمجان وتساعد في انقاذ حياة ضحايا الحروق ...ادعم المستشفى».

 

@Regrann from @ahlmasrofficial - لقد تم تصوير هذا الاعلان بشكل لا يؤذي المشاهد و يحافظ على حقوقه و حقوق ضحايا الحروق…. الانبوبه لما انفجرت مقدرتش تاخد امل علياء و ضحكتها زي ما خدت شكلها ... انفجار انابيب البوتجاز من اصعب انواع الحروق و اللي بيقضي علي حياة معظم اللي بيتعرضله خلي أمل علياء و ضحكتها موجودين و اتبرع …. لو عاوز تساعد علياء و تساعد في مستشفى أهل مصر لعلاج الحروق بالمجان و تساعد في انقاذ حياة ضحايا الحروق ...اتصل من داخل مصر على 16863، و من خارج مصر على رقم 002-01091090958 When the gas tank exploded it did not take Aliaa’s hope and smile .. help her stay optimistic with your donations If you would like to help contribute in the treatment of Aliaa and other burn survivors call us on 16863 locally or call us on 00201091090958 from outside Egypt للتبرع اونلاين زوروا موقعنا الالكتروني : www.ahl-masr.org/donate-online #حروق #ضحايا_الحروق #بس_الحمد_لله #اهل_مصر #مستشفى_اهل_مصر_لعلاج_الحروق_بالمجان - #regrann

A post shared by nesreen amin نسرين أمين (@nesreen_amin) on

 


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر