عبير صبرى: أنا لا بشد ولا بنفخ وبترعش من جوزى عشان مسيطر

عبير صبرى عبير صبرى
 
محمود جلال

أكدت الفنانة عبير صبرى، إن شكلها طبيعى بنسبة 100%، ولم تخضع لعمليات تجميل، وقالت: "أنا لا بشد ولا بنفخ وأنا لسه صغيرة وقمر الزمان، واللى يقول غير كده يبقى غلط مليار فى الميه، وأنا طول عمرى شكلى كده، وممكن نراجع اليوتيوب، وهو مش عيب دلوقتى عمليات التجميل، ولو عايزة أعمل حاجة هعمل أنا حرة، بس شكلى متغيرش من وقت بدايتى الفنية".

واعترفت الفنانة عبير صبرى، فى حوار ببرنامج "شيخ الحارة والجريئة" مع المخرجة إيناس الدغيدى، بأنها تخاف من غضب زوجها؛ لأنه عصبى، مضيفة: "أنا بترعش من جوزى وبخرج بالساعة وبالمواعيد، وهو خلقه ضيق وعصبى وبخاف من عصبيته"، معبرة عن تقبلها لغيرة زوجها، خاصة أنها نجمة مشهورة.

وتابعت: "جوزى له تركيبه خاصة مبقتش موجودة دلوقتى وجوزى مسيطر فعلا، ومتحكم وعصبى، ولكن أنا بحبه وراضية وهفضل راضية علطول، لكن هو مبيضربنيش وهو طيب وحنين جدا"، مؤكدة رفضها تقديم أى دور إغراء ساخن مهما كان المقابل المادى.

كما كشفت الفنانة عبير صبرى، أنها قابلت النجم الكبير عادل إمام ذات مرة حينما كانت تبدأ مشوارها الفنى وجاملهما، قائلة: "وأنا وجه جديد قابلنى النجم الكبير عادل إمام وقالى أنتِ خدودك زى سهير رمزى، وكمان اشتغلت مع أحمد زكى وقالى أنتِ شبه جيل ميرفت أمين ونجلاء فتحى ومختلفة عن جيلك الحالى".

وأضافت الفنانة عبير صبرى، أنها سألت أحمد زكى عن مدى كون هذه الميزة إيجابية أو سلبية، ولكنه أخبرها بأنها إيجابية، ولكنها قد تعطلها خلال مشوارها الفنى؛ لاختلافها عن زملاء جيلها، موضحة أن مجاملة هؤلاء النجوم ليست معاكسة.


اضف تعليق
لا توجد تعليقات على الخبر